Gårdagens o förgårs huss!








På stranden me mammsen o michan..







Skratt förlänger livet!

Nu kommer bilder ifrån igår;)







Kräft dax!

...



hihh, michelle fick en snäll o gla kräft medans jag ok Åke (kräftan)
har värsta kattfajten.
!




Sugen?...



Japp, de var går o för går dagens bilder!

Måste bara berätta en sak...
Igårmorse så åt vi frukost ute i hörnan, när jag var färdig med maten så tänkte jag sätta mig i den
ihålliga plastbåten i poolen.
Fast när jag var halvvägs uppe på den så trillade jag baklänges i vattnet,
o där stod jag i poolen med dyngsyra kläder, skit kul, hoppas det händer igen.
Medans allt hände så såg man bara en asgarvande mamma, hahahahah!

 Nu ska jag klä på mig lite kläder o gå ut o fota tror ja,

Ha de gött!!

Ba ba/ skutt :).<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0