Kulhuset... Ullared...



Titta... ja klara de!



wihooooo!
Äntligen lite fart i livet!



Tänkte bara göra ett litet tecken...
men de blev visst ett stort..

Kan bara inte sluta att lee framför kameran...



Ja e så snygg... de e så bara..
de e ju inget man själv bestämer.:p



påväg att svimma över sin stackars lilla syster Malva...



Ummwa!

Micheal Jackson här;)



Titta mig.. titta mig
visste eh jag så stjönhetsfull...
not. hihih

(Obs: leker lite me kameran)



Ja o willan blev nerdrågade av kulhuset... så vi var lixom
tvungna att ta en ficka för att lungna ner oss.



För att vi inte skulle flippa ut sekunden efter den andre kakan så tog vi en
till ifall ifall;)
o de var riktig tur...


Blir tyvärr inte Ullareds bilderna just nu utan bara på mina fina saker...
men kommer väl antagligen ladda upp dom andra bilderna senare idag eller
imorgon nån gång;)


men här kommer i alla fall va ja förkänat under den långa ullaredsdagen...







inte lösnaglar utan klöööösnaglar..





två snygga halsdukar. 9 kr.. billit va..
de eh därför ja vill att alla ska dit o shopa!<3



småt o gött!



tre irad fast me dricka... kulkul!

kom på att jag inte vissat alla sakerna.. får bli nån annan da.

MEN... Gå in på  http://www.youtube.com/watch?v=SHuWj6ycquQ

lyssnade på den låten hella resan till Ulla o tibax.


OM Wilma ser detta ring då mig på hemtele nr;)

Ha de bäs!

Ba ba!<3


Kommentarer
Postat av: Merima

allt bra med dig idag då?:)

2010-08-11 @ 11:08:15
URL: http://eenligtmerima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0