saker som jag inte skulle kunna leva utan...

1. bästisen wilma måste man ju bara ha!

2. pengar , det eh svårt att leva utan...

3. böcker

4. bloggen eh ju bara ett måste:)

5. vitamin drickan... hjälp, det är både ja o wilma som eh helt galna i den, hihihi!

6. aerobic gymnastik... annars så hade jag inte varit den ja eh...

7. two and half men.. hihih?

8. mina sjalar, alla älskar väl sina sjalar... eller?

9. låten (alors on danse) den eh ju bara helt bäst! visst!

10. twillight sagorna... jag eh ett riktigt fan..






                                                                                       
                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0