...




Ida är de min tur att ta hand om tvätten..
eftersom...
michan jobbar, mamma ligger o latar sig på stranden o pappa måste fixa inbjudan till gölffesten.
ja, sånt eh livet....
håller på med min tredje maskin för dagen.
Har ätit lunch..
det blev potatis med hamburgare..
man riktigt ryser när man tänker på det..
asså av att det är gott menar jag.
Om pappa är klar med inbjudan ikväll
så har vi planerat att cykla två mil...
det låter tufft..
men det kommer bli satans kul!
Kommer faktiskt ta me min kamera, men inte system utan min vanliga,
så där kommer det bli lite kul.
Vet inte ens vägen, hoppas pappa kommer ihåg va mamma sa.


Ska snart ta en liten Mellis.

Men innan det ska jag ta o ringa min Fria;)


Ba ba!

Önska mig lycka till att cykla två mil:D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0