Öland!




Har ju precis kommit hem ifrån Öland;) fota inte på stranden, det var synd,
eftersom det var så himmla fint i vattnet + där var massor av olika fiskar,
skit finna. Tramppebotar kunde man låna, fast det kosta givetvis.
Vi tramppa jätte långt ut. Man så lixom inte botten.
Först va hela familyn ute, sen va ja och michan själv ute.
Pallar inte riktigt skriva allt, men lovar att jag ska skriva
allt i moron eller övermoron. Har inte ens packat upp eller någont sånt än.
Köpte saker där också som jag tänkte visa er, men inte idag. snart ska vi äta kvällsmat.
Det blir nog korv me brö.  Sticker nu för att vila eller packa eller nåt sånt.

ohhh, föresten,
vi gick upp på långe Erick, en fyr, det blåste skit mycket,
man fick riktigt hålla i sig för att inte åka av den.
Regnet piska en om kinderna, det känndes som om de var stenar.
Efter det gick vi ner för att gå alldra längst ut. Jag hoppa upp på en liten sten ute i vattnet, sen när jag skulle
gå tillbaka in på land så backa ja,
o gissa va som hände...

..
.
...

jag gick rakt ner i vattnet,
gissa om inte min fot var dyng sur sen,aha.





Ba ba! /<333  har saknat er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0