Skolfota+massor mer!













Amen tjabba tjenare!

Idag har jag tagit skolfoto, tur att Johanna påminde mig om det igårkväll,
annars hade jag varit illa ute, hihih. Ialla fall idag har jag redovisat svenska steg sju och har tryckt ut papperna
till steg åtta nu.

Vi fick stegplacering i engelskan, jag jasse och emma kom på samma steg,
steg tre.  Nu är jag asshungrig och måste få i mig något, sen har jag inte planerat så mycket,
vi får väl se vad som händer där efter;)!

Ha det gött och var inte för trött!

Ba ba!/ en som är asshungrig!<3


Kommentarer
Postat av: ollie

plz,,,, hör av dig så vi kan va !! <33333

miss you soo much

2010-09-07 @ 20:16:25
Postat av: Emelie

jadå!

saknar dig med (L)

kommer du ihåg alla dom knasiga låtarna?

hahah, vi är så jävla cp,hihi!<33

2010-09-09 @ 16:01:33
URL: http://lilleskuttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0